Pracovníčky z Blancheporte: keďže žijeme v dobe internetu, spustenie e-shopu bolo ďalším logickým krokom

Len absolútne spokojný zákazník je známkou kvalitnej starostlivosti


BLANCHEPORTE  patrí medzi najvýznamnejšie zásielkové obchody v Českej republike s viac než 350 000 stálych zákazníkov. Niekoľkokrát ročne prichádza veľký katalóg s pestrým výberom širokého sortimentu tovaru so sezónnymi výbermi a výpredajovými zľavami a rovnako celý rad ďalších akcií. Tiež sa orientujú na oblasť e-commerce a prevádzkujú e-shop s francúzskou módou, kde ponúkajú rozšírenú ponuku produktov za nízke ceny.

 

1. Ako dlho prevádzkujete eshop? Prečo práve táto oblasť podnikania a čo Vás k tomu motivovalo?

Od roku 1993 prevádzkujeme zásielkový obchod Blancheporte, eshop sme "otvorili" v druhej polovici roku 2008, budúce leto teda oslavujeme desiate výročie a pretože sme sa v tejto oblasti našli, chceli sme sa posunúť ďalej, tak sme sa pustili do inovácií. Chceli sme našim zákazníkom ponúknuť ďalšie možnosti ako sa dostať k našim produktom. A keďže žijeme v dobe internetu, spustenie e-shopu bolo ďalším logickým krokom.

 

2.    Kto tvorí Váš tím - kto stojí za celým procesom od objednávky, cez technické a marketingové oddelenie, nákup tovaru až k jeho odoslaniu, respektíve doručeniu zákazníkovi? 

O plynulý chod e-shopu Blancheporte sa stará hneď niekoľko oddelení. Dušu e-shopu majú pod palcom dievčatá z marketingového oddelenia. Tie sa starajú v spolupráci s IT o to, aby na e-shope všetko klapalo tak, ako má. Dohliada na včasné spustenie novej kolekcie, na to, aby bolo promo v poriadku a rieši veľa ďalších prevádzkových vecí. Sú vlastne takým hnacím motorom celého e-shopu. Ich nenahraditeľným pomocníkom je potom grafik, ktorý tvorí bannery na web a do newsletterov. Je to taký kreatívny človek, bez ktorého by to skrátka nešlo.

Samotný proces po odoslaní objednávky nie je zložitý, ale stoja za ním celé tímy pracovníkov. Objednávku spracujú naši kolegovia na logistickom oddelení - každý kúsok sa musí vyskladniť, zabaliť a balíček potom odovzdať prepravcovi na doručenie. Ak nás chce zákazník z nejakého dôvodu kontaktovať, obráti sa na kolegov z nášho zákazníckeho oddelenia, ktorí sú k dispozícii od pondelka do soboty na telefóne i e-maili. A pretože sami obľubujeme sociálne siete, nájdete nás aj tam. 

[blancche]

3. Čo ponúkate svojim zákazníkom - aké produkty? O aký produkt, či značku majú Vaši zákazníci najväčší záujem?

Uchvátila nás francúzská móda a tak sa stala i sortimentom, ktorý nájdete na našej stránke. Ponúkame módu z Francúzska pre ženy aj mužov a okrajovo sa venujeme i doplnom do domácnosti, ako napríklad obliečky a podobne. Vieme, že ľudia majú radi originalitu, ich vkus je vycibrený a trvajú na precíznom prevedení - to sa snažíme dodržať a ako bonus sa nám darí držať aj rozumné ceny. Najobľúbenejším sortimentom sú u našich zákazníčok jednoznačne šaty.

[šaty blanch]

4. Na čo vo Vašom eshope sa môžu zákazníci tešiť v blízkej budúcnosti?

V polovici augusta uzrie svetlo sveta naša nová kolekcia na jeseň - zimu 2017/2018. S ňou budú, ako zvyčajne, spojené zaujímavé promo akcie. Viac teraz neprezradíme, len toľko, že sa naozaj máte na čo tešiť.
                

5. Na čo ste vo Vašom eshope hrdí?

Máme veľkú radosť z toho, že ako jediní predávame práve značku Blancheporte - ktorá znamená široký výber originálnej francúzskej módy. Okrem toho sa snažíme o našich zákazníkov starať a ponúknuť im zaujímavé akcie, súťaže alebo darčeky. Naozaj hrdí sme na náš zákaznícky servis - na tom si skutočne zakladáme, pretože len absolútne spokojný zákazník je známkou kvalitnej starostlivosti. A my môžeme povedať, že sa nám to darí.
                

6. Aké sú Vaše osobné preferencie, čo sa týka módy?

V našom kolektíve má každý svoj osobitý štýl a preto je veľmi zložité spomenúť len jeden alebo konkrétnu značku. Ale najviac je zastúpený casual štýl, ktorý je pohodlný a dá sa ľahko skombinovať tak, že sa hodí do práce aj na voľný čas.

Mojoutfit
Nový príspevok

Nenašli sa žiadne príspevky

Komentáre